Sunday 24 June 2012

‎24/06/12: Seperti biasa setiap minggu murid2 dewasa akan belajar membaca Surah Yasin (setiap hari ahad). namun minggu ini saya memimpin membaca Surah Yasin dan seterusnya membaca tahlil khusus untuk ibubapa dan juga muslimin muslimat yg telah kembali ke rahmatullah.

24/06/12:Bergambar kenangan dgn Muird2 Dewasa Teratak Iqra.Tiada dalam foto: Ahmad Kita,Nur Aishah Chong Abdullah,Radzlee Abd Rahim,Rahman Ali,Husin,Suhaimi Sanny.
‎24/06/12: Murid2 Dewasa bergambar beramai-ramai.Seperti biasa setiap minggu murid2 dewasa akan belajar membaca Surah Yasin (setiap hari ahad). Namun minggu ini saya memimpin membaca Surah Yasin dan seterusnya membaca tahlil khusus untuk ibubapa dan juga muslimin muslimat yg telah kembali ke rahmatullah.
‎24/06/12: Juadah yg dibawa oleh Murid2 dewasa Teratak Iqra.Mudah2an mereka semua dibukakan hati dan lapang dada dalam mempelajari membaca Al Quran.
Suasana majlis murid2 dewasa menjamu juadah yg dibawa bersama-sama dan digabung untuk dinikmati bersama.Majlis seperti dapat merapatkan sirahturahim dikalangan pelajar.




No comments:

Post a Comment